2011.03.19 Eliot Lee Hazel.

Jag avgudar fotografer. Fascineras över vad de lyckas fånga. Genom ljus, rörelser, miner, känslouttryck. När fotografier ger åskådaren andrum att skapa sin egen uppfattning, bygga upp sin egen historia till varje bild. Och att känna hur en vacker bild tilltalar en, för att den tillhör det som finns djupt där inne, en bit av ens historia, eller något man önskar att man hade haft. En vacker dag tänker jag skaffa mig mod till att börja fotografera. Det är alltid det första steget, som är det svåraste att ta. När man väl öppnat dörren på glänt, kilar man nyfiket in fötterna för att med tiden sätta dem på en nyfunnen trygg mark.
Tills denna dag fortsätter jag att inspireras av duktiga fotografer, som ovan. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Cherry Ace

GALET vackert!! Och ja, du måste börja fota mer! Pepp pepp

2011-03-21 @ 20:02:41
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0