2011.03.06 Spring, spring, scissor, spring, spring.

Tumblr_lh7ak6q1mb1qe2p4po1_500_large
Tumblr_ku1nocxl481qzhl9eo1_500_large20090316121208
(weheartit.com)
Ååh det har vart så sjukt fint väder de senaste dagarna. Solen bländar allt och alla, och fastän det fortfarande är lite kallt kisar vi och känner in sommarens allra första tecken. Fullkomligt magiskt!
Äntligen har jag insett att jag måste bestämma mig för en enda hårfärg, och hålla den ett litet tag. Så om en tjugo minuter kör jag (hör ni, jag kör!!) bort till Nova och klipper, färgar och slingar håret till något vackert och hållbart. Känns lyxigt att få göra allt hos frisören. Nu får det vara nog med detta beroende av att ständigt förändra mitt hår. Enough! Nu är det vår, på riktigt. <3
.
[Love Is Like A] Heatwave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0