2011.01.24 Pride and Prejudice.

Tumblr_lfeq1kaeor1qfge1uo1_500_largeTumblr_le5hmpcqd31qbmkxso1_500_large5306796758_2a7fcb25f0_z_large
Tumblr_ky302jnvif1qaa4g4o1_500_large
Jane-and-mr-bingley-pride-and-prejudice-6970822-552-361_large
(weheartit.com)
.
Jag är en riktig sucker för romantik, en fullkomligt hopplös romantiker. Och kan därför se Stolthet och Fördom igen, igen och igen. Och för varje gång tycks den bli lite bättre, Mr Darcy tycks bli lite hetare och en suktan efter sådan kärlek tycks bli lite starkare, vackert menat. Det är inte så att jag gråter över att inte ha hittat killen ännu, snarare känns det som att jag rör mig lite närmre honom hela tiden. Och snart snuddar vi nog vid varann.
Rätt fint att vara utan kille just nu också, känns lite exklusivt. Skönt att ha tid att skämma bort sig själv lite. Inte tänka allt för mycket på vad andra gillar. Lite lätt själviskt, men ack så underbart!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, det hade jag helt glömt - Rosamund Pike (vår blonda An Education-girl!!)är ju med här! Underbart fin film som får en att drömma übermycket. Med dina angivna skäl ang killar så ser jag ingen anledning att inte se snuskigt mycket romantiska filmer, så fortsätt på den inslagna vägen! ;D

2011-01-25 @ 19:08:22
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0