2011.02.14 Valentine.

Tumblr_lgmi2klg5s1qch9dho1_400_largeTumblr_lgmdofdzao1qgw1gko1_500_largeTumblr_lgmiao4wby1qdr0s2o1_500_largeTumblr_lgmhcgqzt41qf38zro1_500_largeTumblr_l6wz8wrskb1qzeh1jo1_500_largeTumblr_lgmgk3uvn81qe42eqo1_500_large
(weheartit.com)
En av världens mest klyschiga dagar någonsin. Världens bästa PR-trick som får alla att
köpa små söta presenter, för det är ju alla hjärtans dag. Och det går inte att hjälpas.
Trots denna billiga klyscha detta är, saknar jag, just idag, väldigt mycket att ha någon.
Saknar den simpla, spontana närheten. Hans händer runt om mig, som ligger mjukt
vilandes i den kurva min midja skapar. Hans läppar som snuddar vid mitt öra, hans
varma andetag i nacken. Som får mig att vilja ha honom mer än allt annat. Kärlek.
Just idag saknar jag det, mer än någonsin. Klyschigt like hell, men i ärlighetens namn.
Så till alla er, som jag är avundsjuk på, just idag. Visa lite extra kärlek till dem ni
älskar. Livet är kort och oförutsägbart, allt förändras. Njut för stunden. Säg det nu.
För idag är det, än en gång, alla hjärtans dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0