2011.02.03 60's summer.

Ur H&Ms kommande sommarkollektion. Hur fint som helst ju. Avgudar både shortsen och linnet. Färgerna, enkelheten, silhuetten, skärningarna, underbart! Och får mig bara att längta till sommaren ännu mer (om det nu vore möjligt!!).
.
Annars sitter vi idag och pluggar Natur, prov imorgon. Det är så trist när hela veckan försvinner för att man bara pluggar, usch! Nu har jag iallafall fått nog, och ska snart sno ihop en laxsallad med bland annat potatis och avokado, mmm. (Sen blir det förstås lite Sims med Maja, haha ni skulle bara veta hur beroendeframkallande det är, fortfarande.)
Och imorgon är det fredag, då två underbara flickor kommer upp till Båstad och gör mig sällskap. Väntar mig god mat, och en himla massa mys. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Lovis

åh. lax och avocado, seriöst bästa combon!

2011-02-03 @ 22:46:55
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0