London calling <3

Somliga drömmar tycks aldrig riktigt gå i uppfyllelse. Oavsett hur hårt jag blundar och hur djupt inifrån mitt hjärta jag önskar har jag inte ännu fått komma dit. Snälla kan inte någon mycket snäll person packa ner mig i en resväska och skicka iväg mig med första bästa flyg.
Tumblr_kvwxw8hl661qzzl4ho1_500_large
Tumblr_l4w1ubkinf1qbszedo1_500
Tumblr_l3iy9aq3un1qbzly0o1_500_large
London_by_hollyjools_large
Jag vill sväva högt uppe i London Eye, luta mig över vattnet en sen sommarkväll, kisa mot Big Ben, strosa genom Hyde Park och så himla mycket mer.
Och just precis nu hade jag över allt annat velat dra med mig en het Britt in i en mysig telefonkiosk. Ge mig London nu!!!
Tumblr_l4repcwcez1qcq08eo1_400_large
(weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0