2010-12-07 Stora Gråbrödersgatan ~ 15 Mars 2011

Jaa, nu är det set and done. Om ungefär 97 dar flyttar vi in i denna stadslya. Mitt i Lund. Mittemot
Espresso House. En rätt söt och charmig liten lägenhet till hela familjen, men den duger fint tills
jag och brodern flyttar ut. Visserligen bor jag till stor del i Båstad just nu, men känslan av att glida
direkt hem i lägenheten när man kommer trött hem en fredag är helt fantastisk. Slippa alla små tåg.
Och mina trötta föräldrar, som börjat förtidspensionera sig på landet, trots att de bara är dryga 40
år, håller på att vakna på nytt. Tänk vad lite stadsluft kan göra. Feels good!!
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0