2010-12-03 Naturligt.

En väldigt annorlunda sak denna kväll.
Jag var ute och gick med hunden i kylan i vårt område med nybygda hus där de allra flesta har en rätt bra insyn. Med andra ord så brukar människor tänka på det här och man brukar aldrig se något särskilt anmärkningsbart.
.
Ikväll så ser jag en gammal kvinna stå med sin hund precis runt hörnet. Hunden nosar och så, men hon står där lite ovanligt länge. När vi sedan passerar varann hälsar hon inte. Typiskt, tänker jag. Nu står jag precis utanför köket till ett av husen. Jag försöker se vad hunden har fått för sig när jag plötsligt höjer blicken och där står en naken man, (helt naken!!). Jag börjar gå därifrån och vänder mig en gång för att se att han verkligen var naken, och ja där står han kvar, trots att han måste ha sett att vi båda gick förbi. Haha, inte någon sådär creepy man i medelålderskris, bara någon ung, helt naturligt i köket och gör något vanligt. Himla kul. Frågan är var gränsen går för naturlighet!? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0