2011.01.26 Bowler hat

vlada roslyakova2 Vlada Roslyakova by Jacques Olivar for <em>Marie Claire Italia</em> October 2010

Avgudar känslan i denna bild. På något vis säger den mig ingenting alls, och på ett annat säger den mig allt. Magiskt.
.
Finns inte många ord att yttra om denna dag. Den inleddes med ett platt fall, magplask, jag höll i en idrottslektion, vilken min lärare inte tänkte missa chansen att kritisera. En av de värsta känslorna jag vet är när folk inte tror på en. När någon inte tror att man har förmågan att lyckas. Och förväntar sig att man misslyckas, usch! Och nu slösar jag energi på det, nog med det. Punkt. Ett pass dans, ett pass core och en halv Star Wars film senare, så känns det rätt lockande att få krypa in mellan de många lagren täcken och kuddar. Och somna in med ett nytvättat hår. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0