2011.01.24 Norwegian Wood.

Nu har jag äntligen fixat hem den efterlängtade Norwegian Wood. Öppnade den snabbt och läste ett tiotal sidor, och det ser lovande ut. Han skriver vackert, Haruki Murakami. Har lovat mig själv att inte förlora mig i den förrän jag befinner mig i sängen, skolan eller på tåget. Får se hur länge det håller. Det är så fint att läsa, jätte mysigt.
.
"Hon la händerna på mina axlar, ställde sig framför mig och såg mig rakt in i ögonen. Något som såg ut som en tjock, kolsvart vätska bildade en lustig virvel i hennes pupiller. De vackra ögonen såg granskande på mig en lång stund. Sedan sträckte hon på sig och la försiktigt sin kind tätt intill min. Det var en underbar rörelse, så fylld med värme att det stockade sig i bröstet på mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0