2011-01-18 Morgon

09.10 mobilen ringer. Åh, hur kan någon vara så elak att ringa nu, vi har ju sovmorgon!! Jag: 'Hmm..'. Maria: 'Hej.. ..Mole är sjuk idag, så vi har inga lektioner..'. Jag: 'Åååh tack, tack!!'.

Ett bättre uppvaknande kan väl knappas tänkas en tisdag som den här. Jag trippar fortfarande på små rosa moln. Åt jordgubbar med grädde till frukost. Riktigt gott, ett litet tips, köp jordgubbar! Längtar efter våren, sommaren, solen, snälla ge mig lite nu!! Ett litet smakprov bara.
Nu har jag suttit och flätat håret, som min frisör tipsat mig om. Bästa knepet för att inte slita på håret tydligen. Visst är det bästa som finns spontan ledighet!? Att plötsligt få några timmar över. Och bara sitta och lyssna på bra musik, och fläta håret, åååh! Fin cover, Angus & Julia Stone – You're the One That I Want.
Snart borde jag sy lite dock. Helt ledig är man kanske aldrig. Men just nu tänker jag bara sitta, njuta, leva, mmm. Lite till.

Kommentarer
Postat av: Maja

Inte en helt fel dag! ;D Übertjusigt hår Stickan, här hittade jag en snygg uppsättning och tänkte genast på dig: http://khrupkoebeze.tumblr.com/post/2793936534

2011-01-22 @ 17:38:14
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0