2011-01-10 Måndagsdimma.

Första skoldagen avklarad. Var mycket piggare i skolan. Fattade dock inte ett enda ord av genomgången på matten, vad kan man säga, det är måndag. Nu tycks en dimma ha lagt sig i hela huvudet. Känns segt, tungt, speciellt vid tinningarna. Suck. Hoppas innerligt att jag inte är påväg att bli sjuk.
Ikväll har vi åtnjutit semlor, mmm, och top model, mycket vacker kombination. Och imorgon börjar vi 10.45, underbart!! Tror ändå att jag måste ta hand om mitt sjuka huvud, och försöka sova lite. På nattduksbordet har jag en 14" kub-tv med en traditionell VHS-spelare under. Mitt nostalgiska soffliggarläge, så nu blir det 10 orsaker att hata dig, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0