2011-01-07 Funeral.

Tumblr_lbnof3feny1qcsio5o1_500_large
Detta är definitivt inte en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. En familj vi umgåtts med
sedan jag var nio år, står för begravningen. Och deras pappa, är den vi tar farväl av.
Det är få tillfällen i livet då man möter människor som lämnar riktiga avtryck i hjärtat.
Det är få människor man möter som verkligen alltid har tid och hjärta att bry sig om
andra människor. Det är inte alla som lyssnar när man pratar. Jag menar, de flesta hör,
men det finns ett fåtal människor som verkligen kan sitta ner och lyssna, och bry sig.
Han var en av dem. En man med ett helt enormt stort hjärta. Även om vi sällan träffades
kommer jag att sakna honom. Mycket. Det finns inte ord nog att beskriva hur ledsen jag
är för att han inte finns här längre. Och att hans familj ska behöva ta sig igenom det här.
En sak kan jag dock säga. Att jag alltid kommer att sträva efter att bli en lika god människa
som han var. Som har hjärta att älska, i princip allt. Till minne av honom. Må han vila i frid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0