2011-01-02 Saker jag ville göra innan jag dör.

Idag har jag börjat "home-styla" mitt rum. Mamma vill att jag blåser det på saker och sorterar så att bilderna blir fina på tisdag, då mäklaren kommer och fotar hela huset.
Och som jag har sorterat. Jag har kikat igenom så många gamla bilder. Så många gamla texter. Vissa fyller mig med lycka och saknad av något jag haft. Andra känns det rätt fint att man slipper numera. Mitt i allt hittade jag en lista jag skrivit om "Saker jag vill göra innan jag dör", från några år tillbaka. Vissa saker har jag uppfyllt, men andra punkter har jag definitivt kvar att klara av. Folk säger att allt är möjligt, lite intressant.
.
~ Kyssa Jude Law ~
~ Resa runt mycket och upptäcka alla möjliga miljöer och kulturer, jorden runt. ~

~ Hoppa bungyjump ~

~ Sjunga med Death Cab For Cutie ~

~ Åka limousin ~

~ Träffa O.C., Desperate Houswives, Grey's Anatomy och Pirates Of The Caribbean gängen. ~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0