2011-01-01 I am a rock.

(24 September år 2008)
Kikade nyss igenom lite gamla bilder och fann den här. Mycket vacker bild för övrigt. Knappt en månad tidigare hade jag börjat på internatskola och mött en massa nya människor. Och efter att ha känt den här människan ovan i drygt en månad lägger hon sig ner på stenstranden och utbrister något i stil med "Kolla! Man kan inte se mig, jag är en sten." Och enda sedan dess har denna underbara Maja varit vår alldeles egna sten. Och det var sagan om sten.

Kommentarer
Postat av: Maja

Pear nose, så djupt rörd jag blir! Men erkänn att jag ser osynlig ut! Färgerna, stenarna, allt! X)

2011-01-01 @ 23:41:08
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0