2011.02.04 We Heart It. <3

Tumblr_ldrjz5bzgu1qabwq2o1_500_largeTumblr_ldcf55sftq1qfrguio1_500_largeGlastosundetdn2009040610_large
Nu är även jag en stolt medlem av WeHeartIt.com, en av de finaste hemsidorna jag vet. Där människor lägger upp bilder på saker och ting som ligger dem allra varmast om hjärtat. Väldigt mycket känsla i bilderna och inspiration till tusen gånger tusen. Har du inte varit inne där ännu, så klicka här, finns inget att ångra.
.
Och vill du kika på vilka bilder jag gillar, klicka här. Just nu är min profil mest fylld med bilder ur O.C. och The Notebook, men jag lovar er att det kommer att komma nya bilder, hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Maja

Yay! :D Welcome to the club! Det ser verkligen superlovande ut, och bilderna ovan är just stunning! Låt skolhålorna för evigt tillägnas åt Weheartit... hihi:*

2011-02-06 @ 13:41:36
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0