2010-11-01 Praktik.

Hittade tyvärr ingen bild där de kommer till rätta. Sista dagen på praktiken är över, sen två dar tillbaka, och de snälla tjejerna jag varit hos överraskade med tårtbitar och te. Kom att tänka på det då jag nyss fann mig själv sukta efter den där helt underbara hallonmoussen. Blev absolut mycket glad, men lite besviken att jag inte fick något från butiken, då jag verkligen älskar smyckena och kläderna de har.
.
Min tidigare kakfavorit har vid ett ytterst självklart val varit luxusrutan som de serverar på Ebbas Fik i Helsingborg (Planerar seriöst en kupp att sno med receptet hem!!). Nu har denna luxusruta iallafall mött en klar konkurrent. Ja, jag är helt och hållet galen i kakor. Och i riktigt god mat med för den delen. Som folk säger att 'vägen till hjärtat går genom magen'. Haha, självklart inte alltid, men det är som med riktigt bra musik och riktigt bra vänner, det bara söker sig in i hjärtat och man blir alldeles varm och lycklig. Och de olika går inte att jämföra med varandra, så är det. Nog för mig nu. Har ni vägarna förbi Hollandia i Malmö eller Ebbas Fik i Helsingborg investera i en tårt-/kakbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0