2010-10-28 Inspiration

NYFW- TZIPORA!
.
Den dag jag fyller 70+ tänker jag vara lika kreativ och unik som det här. Blunda helt för samhällets förväntningar och leva livet fullt ut. Så bara är det. Min kära mormor är inte fullt så här modeinriktad, men egen stil, ett leende på läpparna och knallrött, kort hår har hon, så mina gener pekar åt precis rätt håll. Denna vackra dam ovanför borde få applåder. Blir himla glad.
.
.
Dessa vill jag ha. Hittills har jag sökt efter jeans som sitter åt överallt, så varför inte välja motsatsen, ett par jeans som är så stora att jag kan bo i dem. Blir fullkomligt galet förälskad i bara tanken.
.
Nu virar jag in mig i en av världens längsta halsdukar och glider ut med hunden i månljuset. Thin Lizzy – Dancing In The Moonlight (It's Caught Me In It's Spotlight). Söta drömmar folks.
~Sara~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0