2010-10-17 Sextiosju dar till julafton.

Åååh ge mig! Ge mig! Jag slår vad om en femtiolapp om att jag kan äta upp hela. Tror du mig inte, så får du väl baka en till mig och se... Jaa, gör det!
http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ~ Så så oerhört viktig länk. (musiken var vacker de första fyra sekunderna, lite längre så står man snart med hela huvudet i väggen, galet!)

Hela fina dagen har känts som lördag(, vilket det till 99,9% inte är). Fixat rummet och kopplat in riktigt internet (snabbt, snabbt). Övningskört (Äntligen!!). Och trixat ihop en lååång spellista på spotify: En andedräkt. En vacker dimma. Rätt mycket lugn musik och en och annan radiolåt (inte likt mig). Min musiksmak är inte blandad och jag är definitivt inte 'allätare', men den omfattar ändå nästan allt möjligt. Sitter i ett par stora svart/vit mönstrade mysbyxor och filosoferar över livet. Skönt med praktik. Inga läxor, inga krav. Första gången på länge jag kan se mig omkring utan att tänka. Nu är klockan 00.00 och jag ska krypa ner i en nybäddad säng med ett nytvättat hår med nyborstade tänder med blodröda nymålade naglar. Vilken fantastisk LÖRDAG (söndag)!
Puss, kram och godnatt.
~Sara~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0