2010-10-09 Oh Sunny Saturday.

Yrvaken hund. Solstrålar på frukostbordet. Och pappas 'nya' Billy Idol skiva går på repeat. Vilken underbar lördag.

Och nu har man suttit och varmt den höstbleka hyn i solljuset. Alla fräknar i mitt ansikte firar. Och en rödrosig ton har lagt sig runt mina kinder. Ljuvliga lördag.

Jag glider omkring på inspirationssidor sökandes efter vackra ting till pojkar. Kommer inte på mycket mer än att killar kan bära huva, slips, fluga, halsduk, mössa och vantar. Vill hitta något fint, något nytt. Men det ska definitivt vara manligt. Tänker sy en liten minikollektion, som ska visas upp av min kära broder, i en (troligtvis) mycket vacker och proffsig film. Fortsättning följer...
~Sara~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0