2010-12-16 OnePiece

OnePiece Lusekofte Marine
Min storebror kom en dag till mig och sa jätte entusiastiskt att han måste få visa mig något. Och på hans datorskärm ser jag det här: One Piece!!. Jag gapskrattade. En sparkdräkt till vuxna, fullständigt jättekomiskt ju. Och nu vill min bror, med snaggat hår och piercing på nitton år, ha en sådan. Men även om det inte är det allra vackraste, så är det en av de roligaste idéerna på länge. Och det är superfascinerande att de har lyckats marknadsföra det så bra att de kan sälja dem för mer än tusen kronor.
.
Poängen är att jag skulle vilja sy en till honom i julklapp. Ett mönster på stoffochstil kostar 55 kr, tyg för drygt 240 kr och en dragkedja för 40 kr, det blir 335 kr. Och i min familj, syskon emellan, är det nästan respektlöst att ge julklapp för mer än 150 kr. Så jag måste få med mina föräldrar på idén och sen kanske jag syr en. Ett hett julklappstips, om man inte har något annat förslag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0