2010-12-09 Sjuk.

Rufsigt hår, är påväg in i badrummet för en lång lång varm dusch. Skönt.
.
Feber, feber, feber. Får så ofta feber och blir riktigt sjuk nuförtiden. Inte kul. Nu är det andra eller tredje gången på kort tid som jag ligger hemma, mår illa, fryser och svettas. Inte kul. Och jag blir så sur på det. Sjukligt förbannad!!
.
Jag ska göra allt för att inte bli sjuk något mer. Knapra i mig alla vitaminer jag kan. Äta mindre socker och skit (vet inte om det påverkar egentligen, men varför inte?!). Röra på mig varje dag, promenera, jogga eller träna yoga. Och framförallt ta på mig tillräckligt varma kläder när jag går ut. Sen har jag slutat bitat på naglarna, men istället börjat gnaga av mitt nagellack ibland. Säkert jätte mycket bakterier, usch!! Fy!!!
.
Jamie T – If You Got The Money (Acoustic Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0